onsdag 12 mars 2014

Vårsolen....









Hej soooliga onsdag!


Man får ju sån feeeeling när solen visar sig! 
Jag måste bara slänga in några bilder (med risk för att jag visat någon av dem innan…) på det finaste sommarhuset ever från Sköna Hem - jag bara älskar detta Gotlands-hus i betong! Kolla in badkaret som är nedsänkt i duschen, det gjutna golvet som fortsätter ut på däcket och det typiska en-kupiga teglet på taket. Ljuvligt sommarfräscht!!! Caroline Endre har byggt, inrett - och sålt detta fantastiska hus. Vill ni läsa mer så finns reportaget HÄR!


Idag började min dag mycket trevligt med ett frukostmöte med finaste Jeanette som representerar flera av våra största märken som tex PB Home, Oisoioi och Vanilla Fly. Tack för idag, snygging! ;)


Nu laddar jag för hemgång och en joggingtur i kvällssolen! 


Tjingeling!




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin