söndag 5 januari 2014

Warehouse wonder








estmagazine.com.au 



God kväll fina!


Efter middagen denna afton (vi har ingen tradition att fira trettondagsafton alls, inte ens en liten bal stod på menyn i kväll) dissade jag hockeyn och har istället tillbringat en bra stund scrollandes inredning och inspiration. En av mina laster; dessbättre en av dem som inte sätter sig runt midjan… Jag hittade ett fint hem med ljuvliga ytor, sofistikerade möbler och eklektiskt färgval i en renoverad lagerlokal i Melbourne, Australien. Love it! Hope you´ll enjoy too!


Nu laddar jag inför morgondagens Bodypump-pass och veckans tripp till Köpenhamn. Årets första mässa står för dörren med vårinspiration och sommarkänsla. Och vintern som inte ens satt igång än… Ur led är tiden som det brukar heta…

Med det önskar jag er en fortsatt trevlig afton!


…och för fler bilder IRL finns jag på aratorp24 på instagram! ;)





Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin