fredag 2 augusti 2013

Hallååååå!!!



Fina krukor från TineK finns hos oss!



Hej ni fina!

Jag har jobbat alla dagar (inte söndagar i och för sig - en söndag har jag till och med badat i havet!!!) under juli och jösses vad vi har haft mycket att göra! Kö i två kassor i 25-30 graders värme värmer inte bara pannan utan även hjärtat. Jag har träffat kunder från hela Sverige, Danmark, Norge och nu kommer tyskarna eftersom de oftast har senare semester! Det är SÅ kul!!! Varje dag är en resa, jag lovar!

Så semester har jag ju bevisligen inte haft från jobbet, däremot har jag haft lite semester från bloggen... Hoppas ni hittar hit igen så smått nu när hösten kommer krypande. Nej, än är det långt till höst men det lackar mot Formex och alla höstinköp och då säger hjärnan höst men hjärtat är kvar i varm sensommar. Hoppas den håller i sig läääänge än... 


Och vill ni hänga med mig i "verkligheten" så finns jag som aratorp24 på Instagram!



Krama varandra så länge! 











Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin