fredag 19 juli 2013

Njut sommaren!


Bild lånad från Home&Cottage.


God fredag på er!

Hoppas ni njuter sommaren för fullt, det är ni värda allihop efter typ vääärldens längsta vinter! Det kunde man väl knappt hoppas på; sol och värme dag efter dag med ljumma kvällar för skön summering av dagen. Det är ju så att trots ev. mindre sömn på grund av långa kvällar får vi mer ork - och lust - av solens vitaminer. Som sagt njut allt ni orkar! Jag jobbar vidare, jag... ;)


För lite inspiration i värmen ger jag er idag Bloominvilles fina rottingstol som vi har i butiken i svart och grå. 2190.- Ring gärna 0320-72341 för order!

I kväll skippar vi grillen (man KAN ju inte äta grillat VARJE dag, eller?) och går på räkorna i stället. Färska räkor, danskt rågbröd, aioli, ett kokt ägg, lite dill och ett glas svalt Chablis rundar av vår fredagskväll.



Vill ni hänga med på Instagram heter jag aratorp24! Vi ses! :)






3 kommentarer:

Pernilla sa...

Det lät gott med räkor. Får nog bli det här imorgon.
Ha en underbar fredagskväll!
Och passa på att njuta av det goa vädret.
Kram

Charlie sa ... sa...

Jag ringer!! Vill ha en sån där rottingstol. Levererar ni till NY ;))

Underbar bild!

Och underbar med räkor.

KRAM!

juniormaster sa...

Check On Line Result 9th class and more education posts

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin