torsdag 28 februari 2013

Dagens tips!









Foto: István Csisár via Hemnet.



Godmorgon!

Vilken succé min chevre chaudsallad med kokta rödbetor, valnötter, honung och tryffelolja blev i går på "symötet"! Jag kokade även lite Karl Johanrisotto till och bakade en oljig och god focaccia. Mums!



Hörrni! Jag måste tipsa om det superduper fina huset som jag stylade i Hyssna för några veckor sedan! Visning på söndag! Trettio minuter från Göterborg i värsta idyllen gör det till ett guldläge!!!

Ni hittar det på Hemnet HÄR!


Löp och köp! ;)




Nu ska jag till Borås och mäta fönster åt en kund! See ya!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt galet att se hur huset ser ut idag! Det var min kompis barndomshem tidigare och förändringen är fantastisk!!! Stylingen urläcker... Får nog ta en sväng till Fritsla imorgon :o)
Hälsningar,
Carina
Borås

mochyr sa...

b8t27y2q34 j7a34w4k02 g4v57o1j32 q3u16s7n91 p6f13a7b05 u5z36q7d52

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin