torsdag 27 december 2012

En sista julsväng...












Random pics från Pinterest...


Godkväll finaste!


Eftersom jag samlat på mig lite julgransinspiration och inte riktigt fått med allt före jul så slänger jag in det nu... Bra att ha till nästa år tänker jag - mitt mål är ju att få ner granen i en korg eller snygg tunna. Nu kanske alla i familjen fattar vinken...

Och den där grantoppen med kottar... Ja jisses.




Nu middagsfix - det får bli pasta med skinksås, finns ju en del skinka i kylen att göra åt... Snart inköpsplanering inför våren. En hel del kataloger att bläddra i och en del priser att jämföra... Trevlig kväll hörrni! 








4 kommentarer:

KOLONIBACKEN sa...

Finfina bilder! Granen med kottarna...håller med! När jag såg den översta bilden kom jag på att vi har ju också en sån kälke i garaget! Ska bara komma ihåg att ställa den under granen nästa år:)

Ester sa...

Mysiga juliga foto. Det är jättefin inspiration till nästa jul, om man nu vill tänka på den ;)
Trevlig kväll till dig också! Kram Ester

Anonym sa...

Hmm is anyone else encountering problems with
the images on this blog loading? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the blog.
Any suggestions would be greatly appreciated.
Also visit my blog - OnlyCruiser.com

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hoppas du har en fin jul, kikar in för att önska dig en god fortsättning!

Kram Emma

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin