söndag 9 september 2012

Ommöblering pågår!!!













Dagen innan vi åkte på semester bestämde jag med byns målare att  de skulle komma och måla en del av butikens väggar grå (inte lätt att bestämma kulör...) när vi var iväg. Det gjordes - en del hantverkare håller vad de lovat - och jag är såååå nöjd! En varm betongfärg ramar in och kommer att bli fantastisk ihop med alla grejer som är på gång från TineKHome! Men tills dess har vi möblerat om och hängt upp höstiga nyinkomna gardiner och det är som vanligt - när det är nygjort vill jag inte åka hem... 



Fler bilder hittar ni på vår Facebooksida HÄR! Ni är väl med och gillar??? När vi når 3000 gillare lottar jag ut en texttavla från ARTWOOD! Leta upp det inlägget och DELA det med dina vänner så är du med i utlottningen!!! Lycka till!




1 kommentar:

Carola sa...

men sluta nu.
Detta var så snyggt att jag liksom spritter lite.
Kanske jag borde ta den där resan till dig nu..
när ska jag komma tycker du ;) ?
Och på riktigt, har du ett runt bord ? hur stort och kostar isf?
Jag vill ha ett med diameter på typ 140-150 och gärna med ilägg.
Kram

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin