måndag 10 september 2012

Måndag? Hohooo!!!




Vissa dagar skulle man behöva dra ett par stycken, eller hur?



Denna måndag har försvunnit snabbare än en liten flört. Var tog den egentligen vägen? Det är alltid lite rörigt för mig på måndagar. Varor att beställa, kunder att ringa som har varor att hämta, packa upp nytt och fixa iordning butiken efter lördagens drabbning. Och då har jag inte ens nämnt det viktigaste - att hjälpa kunderna som är i butiken as we speek. Ja jösses. Måndagar är inte långa.





1 kommentar:

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Ibland undrar man var tiden tar vägen!! Det är då man skulle behöva sådär en 2 månader "on the road" i Indien. Sippra chaitea intill floden Ganges i Varanasi, käka världens goda indiska middag innanför murarna i ökenstaden Jailsalmer eller varför inte sitta på innergården till ett gammalt palats i Jaipur och plöja böcker. Bara för att du är trött på folklivet utanför grinden, inte orkar pruta en minut till ja eller helt enkelt bara behöver känna att tiden inte springer fram. Tusan vad jag längtar till Indien nu!
Det var "Hotell Marigold" som på nytt tände min längtan efter det tokigt underbara landet österut.

Detta blev en halv dagbok/reseplanering men jag tror inte du tar illa upp!
Njut kvällen Lena!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin