måndag 24 september 2012

Belysning!!!





På den snygga betongbänken skymtar ni Tove Admans klassiska betongljusstake. Finns i butiken, så klart - bästa presenten!!!


Innan jag räknar kassan för dagen slänger jag in lite belysningsinspiration här på bloggen! Man måste inte vara så traditionell i sitt tänk och om man tänker utanför boxen kan det bli sååå mycket roligare och sååå mycket snyggare... Och belysningen är ju något av det viktigaste i inredningen - man ska ha så många belysningspunkter man kan i ett rum! Tänk efter vad rummet ligger i för väderstreck, om det finns naturligt ljus, vad rummet används till och att väggen med fönster upplevs mörkare än väggen mitt över. Och dimmer. Köp dimmer. Överallt! Ta kontroll över din ljusstyrka!

Jaha, det var dagens snabba. Kanske återkommer jag ikväll! 
Ha det bra så länge!






2 kommentarer:

Coolaannna sa...

Leeeena!

Jag behöver hjälp med sånt. Tycker att det är svårt att veta rätt belysning!

Kram Anna

Aratorps Lena sa...

Hahaha! Ja, det är inte lätt, Anna! Ta foton hemma och kom upp och visa så går vi igenom det! :)
/L

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin