onsdag 16 maj 2012

Nytt vardagsrum på Aratorp!













Jag har äntligen bytt ut mina sunkiga, utsuttna och solblekta gamla soffor... Det blev en ny stass från Artwood och PB Home i huvudsak. Tänk vad det gör gott i själen att kliva in i ett rum som man trivs så bra i att man inte vill gå därifrån! Så ska en lyckad inredning kännas, eller hur?

Jag älskar mixen av linne, denim och rotting. Det genomsyrar nu hela min bottenvåning och det ger ju i sig ett lugn när färger och material går igen i hemmet. Mattan är stor; 300x400 cm och ringar in sittgruppen fint. 

Jag har varit lite ur gängorna de senaste veckorna så det gjorde mig gott med lite positivt att planera och ta tag i! I morgon åker vi på gökotta och vem vet, kanske hör vi honom?!




4 kommentarer:

Coolaannna sa...

Åh, så fint!

Kram Anna!

Lena A sa...

Hej! Så fint du fått det hemma,andas verkligen harmoni... Jag vill tacka för en mysig timma i lördags i din affär.Korgen blev kanon i badrummet och när jag ser den blir jag glad och så tänker jag automatiskt på dej också;) Hoppas du får en fin helg oxå och kan tanka lite energi och lust.Hälsn Lena A.

Caroline sa...

Hej där!
Underbart med lite nya möbler!!! Skitsnygga!
Ha en fin helg,
kram!
Ps, jag älskar min klocka, tusen tack!!! Ds

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Mega super läckert det där, soffora är to-die-for!!

Njut ottan c",)

Klem Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin