onsdag 18 april 2012

Smart förvaring









Jag har fotat i butiken och ska försöka redigera så gott det går i morgon så jag ger er (och mig själv till min inspirationsmapp) ett par fina förvaringstips till hallen. Och jag som är en boknörd - med en överfull bokylla på tre-fyra meter - gillar så klart mellanrummet med inbyggda hyllor all over. Ett bibliotek/arbetsrum utan TV är mitt prio ett i vårt nya hem.
Förresten. Inbyggt överhuvudtaget är otroligt snyggt - med utanpåliggande golvlist och taklist som binder ihop. Kan väl inte vara så svårt att svänga ihop? Lite MDF och lim tänker jag...


Vad jag läser nu? Den Indiske författaren Janesh Vaidyas fina bok "I det sista regnet". En bok med hjärta och själ.






6 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

gillade verkligen de smarta lösningarna du delger idag...kramis semlan

Bokcaféet i byn sa...

Kul idéer! Jag tackar och bugar för boktipset, den ska jag ta och kolla upp! Lite stiltje på läsfronten hemma hos mig just nu. Men snart så!!!
Apropå fotona hos mig, bra om de uppskattas trots bakifrån perspektivet Vill inte lämna ut den lille och maken helt så det fick bli en kompromiss!!

Trevlig fredag och helg bästa Lena!
Kram Anna

Charlie sa ... sa...

Smart!

Inbyggt är min grej, helt och hållet. Eller rättare sagt, jag älskar inbyggt! Med böcker i ;)

Kram!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Tack för härlig inspiration! Är i startgroparna för att börja renovera vår hall med trappa, det här är precis vad jag behöver. =)

Synd att ni inte har nätbutik, så mycket fina saker ni säljer i affären. Har tyvärr lite för långt för att åka förbi... Får planera in ett besök till semestern! ;)

Trevlig helg!

Kram Emma

Anonym sa...

Du är härlig! God smak och en skön ton i dina inlägg. I like a lot! Kram Hanna

Tess - Kervefors Foto & Media sa...

Men så smart. :)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin