onsdag 14 mars 2012

Liggdusch???



Jag undrar lite över den nya liggduschen från Dornbracht. Det måste gå åt en herrans massa vatten tänker jag - om det nu inte ingår någon sorts rundgång på vattnet... Jag är även lite bekymrad över mängden vatten i ögonen när man ska försöka tvätta sig - liggandes. Men för familjen annorlunda som kan duscha en fem-sex barn samtidigt är den ju helt perfekt!

Man måste väl tänka lite outside the box - och ligga är ju egentligen aldrig fel. Eller hur?


För övrigt hittar jag inte min kameraväska och börjar bli lite stressad över situationen. Ingen laddare och inga sladdar till datorn. Bara en urladdad kamera... Jag som har så mycket nytt att visa er! Vi närmar oss också 600 000 besökare på bloggen så den där tävlingen jag skulle ha vid 500 000 kanske är lagom att slänga in nu??? Trots att Lars tyckte det var i häftigaste laget att sponsra med vinster till Bloggeventet för nästan 10 000 kronor... Jag återkommer i frågan. Tävling blir det hur som helst inom det snaraste!!!



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin