tisdag 28 februari 2012

Möbelleverans



Bilden har inget med texten att göra - men fin ändå...


I lördags hade jag ett trevligt par som var inne och handlade en massa fina saker. En del av möblerna de ville ha hade jag inte på lager. Det fina med det är att jag kan leverera och då också få en skymt av vart möblerna hamnar... En helrenoverad sekelskiftesvåning i Linnéstaden, till exempel... My god, vad fräscht! Vita, kalkade väggar, mörkbetsade trägolv, platsbyggt kök och framknackad tegelvägg. Mums!

Det blev en trevlig lunch i Haga före hemfärd - tack för sällskap och lunch mamma! - och sedan hem till inbokat besök klockan tre. Ni ser ju att min dag gått i ett... Besöket ska jag berätta mer om i morgon! Nu blir det bingen!
Sov sött!


2 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Vad roligt du har det på jobbet!

Och extra kul när det är bra försäljning och att man vet att grejerna hamnar i fina hem :)

Kram!

Mindecor sa...

Åh, många sådana kunder vill man ha!!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin