torsdag 17 november 2011

Greige






Fina bilder via Pinterest.

Efter en hektisk och rolig dag på jobbet åkte vi och köpte in vårkollektionen hos Svanefors i går kväll. Vi kom hem vid elva och min hjärna är fortfarande inte ikapp... Det blir inte mycket sömn efter så mycket intryck och det känns idag med grus i ögonen och förvirrad blick.
Fint var det hur som helst och nu gick jag igång med vår-planeringen! Typiskt. Jag som just börjat få lite julvibbar...

Dagens första inlägg speglar mitt mood denna morgon - greige.

Nu kaffe.


6 kommentarer:

Maria sa...

Så inspirerande bilder du visar. Och vårkollektionen...känns konstigt under den här årstiden. Men så är det ju eller hur. Ha en bra dag från Maria

Ett ögonblick sa...

Underbara bilder!!! helt jag!

//lisamaja

Livingroom sa...

Ååh så fina bilder...mumsiga färger...

Att vara någons fru sa...

Äääälskar tavelväggen! Jisses.

Stjärnor & Champagne sa...

Snyggt...Ja jisses det är livstecken från mig:) Men vi ses ju på FB. Stor kram A

Charlie sa ... sa...

Alltid ett steg före i din bransch!

ser fint ut.

Kram!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin