fredag 5 augusti 2011

Sommarregn



Då var det dag för gummistövlar igen! Men tänk vad svampen växer i skogen - så det knakar kan jag tro! Och i regn kan man ju inte ligga på stranden dagen i ända utan är det inte så att man behöver en shoppingdos mitt i solbrännan? Just det! Vi har öppet till klockan sex... Välkomna! ;)

Och de där fina sittpuffarna står kvar till någon annan för Mia trodde de var beige när de var gröna... Jag ringer så fort jag får tag i rätt färg till dig, Mia! Hoppas ni inte tyckte ni åkte i onödan...



9 kommentarer:

bikim sa...

SO PRETTY!
HAPPY DAY,
ROSA

Maria sa...

Vilken underbar bild. Ja nog har det regnat här också 30mm idag. Önskar dig en skön helg. Kram Maria

Monica sa...

Hei på deg.
Sommerregn her også :D
Ønsker deg en riktig trivelig helg.

Johanna Stålros sa...

Läcker bild, ja det är verkligen dax att införskaffa sig ett par bra stövlar nu....Kram på dig.

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Vilka grymt snygga sittpuffar!!!
Önskar dig en trevlig helg!
Kram Anna
Ps. regnväder är läsväder!

rustik charm sa...

Sittpuffarna gillade jag:)Riktigt fina. Regn är lite mysigt, man kan tända lite ljus och sjunka ner i soffan med en bra bok:)
Ha en fin dag.
Kram Kristina

Room of karma sa...

Skön bild!

LOVE CC

Att vara någons fru sa...

Så jädrans skönt med regn! Jag klagar inte det minsta :)

Smultron på ett strå sa...

Mysigt att få boa in sej och mysa när det börjar mörkna och regnet smattrar. Jag är nog en årstidsmänniska, älskar alla årstider, på sitt sätt! //kram maria//kram maria

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin