fredag 26 augusti 2011

Happy friday!




Jag ville bara smita in och önska er ett riktigt trevligt fredagsmys allihop! Om en liten stund ska jag räkna kassan och gå hem! Det är riktigt VARMT idag så det blir en kall öl på baksidan och kanske en bit grillat. Jag måste köra ett par maskiner tvätt och planera packning också inför min vecka i Stockholm. Nästa vecka är det mässa och vi åker redan på måndag! Skor, outfits, hår, make... det blir en del att packa...

Jag ska boka bord på ett par, tre olika restauranger också, är det någon som har en favvis i centrala stan??? Tipsa gärna!!!


Kvällens fina kudde kommer från Svanefors!





7 kommentarer:

Fran sa...

I love your blog from Spain. Great!!

Fran (http://etxekodeco.blogspot.com/)

Ewa`s Galleri sa...

Vilken fin kudde,den föll jag för direkt
Ha en riktigt bra vecka i Stockholm

Johanna Stålros sa...

Vid Mariatorget har du en lyxindisk restaurang som heter Dado Stockholm. East vid Stureplan och Grill på Drottninggatan. La rouge i gamla stan. Hoppas någon av dem faller dig i smaken. Kram Johanna

Johanna Stålros sa...

Ps glömde ju att tipsa dig om Urban Deli på Söder.kram

Unknown sa...

Hello Lena

I wish I could recommend but being on the other side of the world to you I am unfamiliar with your town ( I so hope to see it all one day and one day soon).

I so wish I could go in your bag and go around the fair - I would be in heaven.

have a lovely day

x
Loulou
http://hereiamloulou.blogspot.com/

Casa bianca di Mia sa...

Önskar att jag kunde komma iväg på Formex... men det får bli en annan gång.
Hoppas du hittar mycket fint ialla fall!

Kram Mia

EvaB sa...

Vår favorit - anrika Gyllene Freden i Gamla stan. Litterära minnen, trevlig personal och underbart goda köttbullar. Ha så trevligt i huvudstaden! Jag ska också upp i slutet av veckan och har en hel fredag att använda till vad jag vill. Lyxigt!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin