tisdag 14 juni 2011

Bloggtips!








En av mina största inspirationsbloggar på nätet är It´s a house där det visas underbar renovering - som jag visar alla jag känner, recept och trädgårdstips! Hon tipsade häromdagen (plus att hon hade gjort en intervju med "offret"!!!) mig till en trädgårdsblogg ni inte får missa! Fina närbilder, latinska namn och många bra tips till din trädgård hittar du hos Trädgårdsflow! Missa inte den! Se bara på dagens bilder som jag lånat därifrån! Kluriga skyltar av vanlig packtejp! Hur smart som helst! Och varför inte en gaffel i jorden i köksträdgården?! Briljant!


Ha en bra dag! Vi har totalt fullt upp dessa dagar! Tusen tack alla mysiga kunder som kommer långväga för att shoppa hos oss! Ni gör min dag - allihop!




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin