torsdag 30 juni 2011

As time goes by...


Jösses vad min tid rinner i från mig... Jag har inte ens hunnit ladda in bilderna från kameran in i datorn på flera dagar - kanske en vecka... Idag åkte jag till frissan klockan sex och kom hem tjugo i tio. Min frissa är noggrann. Och då hade hon inte ens hunnit klippa mig... Som sagt. Min tid räcker inte till.
Men om ni håller i er och orkar hänga kvar ska ni - i morgon - få lite fina bilder från min vecka som har bestått av midsommar, två födelsedagar, klädjakt - och reor - inför bröllopet på lördag och husvisning som grädde på moset. Och om jag inte suttit hos frissan i kväll hade vi åkt och sett September i Borås. Men man kan ju inte dela på sig. Eller?

Dagens bild från finaste Slettvol.


4 kommentarer:

Lena sa...

Fina bilder har du som vanligt :)

Johanna Stålros sa...

Den butiken är underbar! Härligt med en noggrann frisör- det är min med;) Kram Johanna

Anonym sa...

Hej Lena, hämtade mina gardiner i butiken idag - toppenfina! Längtar att få sätta upp dem och njuta. Tyvärr var du inte där man jag kommer snart igen! Jenny

yanmaneee sa...

golden goose sneakers
air max 2019
fitflop
yeezy boost
balenciaga
nike air vapormax
kyrie 5
nfl jerseys
curry 4
coach factory outlet

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin