lördag 28 maj 2011

En bit av Öresund


Havet är totalt magiskt, eller hur? Jag blir trollbunden av havet... Älskart! Men nu måste jag rusa iväg till mitt lilla jobb. Är ju redan sen som vanligt. Men å andra sidan kommer jag aldrig hem i tid på kvällen heller, så det jämnar ut sig. Idag får vi nog slå in en och annan present till mor...

I kväll blir det sommar-avslutning med symötet i Annicas stuga vid havet med glada tjejer, god mat, vin och klackarna i taket! Tjoho! Tur för mig, så jag slipper fotbollen...


1 kommentar:

Maria - Wikers Liv sa...

Hittade av en slump din fantastiskt inspirerande blogg, när jag letade bilder för New England. ;) :) Gillar dina bilder väldigt mycket! Så kul det låter att driva tygaffär! Älskar tyger, själv ;) Kommer helt klart följa din blogg.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin