lördag 30 april 2011

Kapp Ahl


Vi fick ett Kapp Ahl hit till Kinna för något år (några?) sedan och jag ska i ärlighetens namn säga att jag inte varit någon flitig besökare. Kapp Ahl har aldrig varit någon favorit men jag smet ifrån jobbet en stund igår på några ärenden och hamnade av någon anledning just där. Och döm om min förvåning när jag hittade världens finaste linneserie! Supersköna byxor och kjolar! Jag köpte rubbet... Eller ja, i alla fall tre fyra stycken. Sommaren är räddad!

Här hemma blev det en krämig risotto med grillad paprika och sparris till karrén ikväll. Mums!

Med önskan om en fortsatt trevlig Valborgsmässoafton!


3 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

WOW! De där byxorna såg helt supersköna ut...måste undersökas, tack för tips, Klem Anna

Anna sa...

Hej
KappAHl fyndar jag också på ibland, har en klänning därifrån som jag älskar...letar man så kan man hitta små pärlor.

Anonym sa...

Jag har köpt likadana, svarta!
Är annars ingen kund av Kapp Ahl men här föll jag direkt.

nettan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin