lördag 19 mars 2011

Rullhissgardin


Det som säljs mest just nu är utan tvekan rullhissarna. Vi har så klart en stor sortering av olika varianter och olika bredder. Här hittade jag ett härligt, lite annorlunda sätt att använda dem på; som sänghimmel! Kul idé!
För övrigt är de ju fina att hänga både på vanlig gardinstång, trälist, kardborreskena eller spännstång inne i fönstret. Allt beroende på fönster, bredd och smak!

Nu tar jag helg, efter ännu en intensiv vecka! Jag har fotat massor i vår fina butik så bilder kommer snart! Om ni följer oss på Facebook ser ni fler bilder där!

Trevlig helg alla fina!

Psssst... Ser ni vad fint det är med stora kistor i rotting, också? Mmmmm....


4 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Det är tur att det är långt till dig. Annars hade jag nog kunnat go lyxfällan i din butik :)

Pernilla sa...

Har ni rullhissgardiner i 160 cm bredd?
Vill nog egentligen ha träpersienner men va sjutton, det är lättare, och trevligare, att handla hos dig än i nån opersonlig Jyskbutik ;)

Aratorps Lena sa...

Tack gumman!
Ja, vi har vita i 160 cm! För typ 200-/st.
/Lena

Pernilla sa...

Tror du det skulle bli bra i mina vardagsrumsfönster?
Det känns lite tomt som det är nu, inga gardinar alls...

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin