söndag 5 december 2010

New shoes!




Men hallååå! Jag glömde ju totalt bort att jag var och köpte nya älsklingar häromdagen! Som smycken står de nu på hallgolvet... Leopardpumpsen är ju riktiga karameller som gör sig bra på nästa fest! Kanske nyår??? Någon mil från vår butik ligger västsveriges största (och billigaste?) skoaffär! Perfekt att ta en sväng förbi där när ni varit och shoppat hos oss, eller hur? Hemsida och vägbeskrivning till Visko hittar ni HÄR! Undrar vad Lena Jolton skulle säga om mitt fynd? Hihi.

Nu ska vi ge oss ut i snöyran för att gå på julskyltning i byn och sedan födelsedagskalas hos Alfred som fyllde sju i fredags! Myskväll...

2 kommentarer:

H A N N A S - F O R M sa...

WOW, vilka skorrr...älskar vackra skor att titta på...tyvärr har jag alldeles för få själv och är så dr tråkig bekväm..måste nog piffa till mig lite.

TACK söta du för din hälsning, blev glad! Sällan jag hinner fota något hemifrån men passade på när det var lite adventsmys i morse...och innan det blev stökigt igen.

Ha det gott!

Varmaste kramen
Hanna

Ceci sa...

Hahaha, jag tänkte på Lena Jolton direkt när jag såg skorna! Hon skulle såklart älska dem!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin