måndag 27 december 2010

Längtan


Att längta till vår, sommar och svala lakan är inte svårt när man ser denna ljuvliga bild från Gant. Sängen står placerad väldigt mysko framför fönstret, men det är väl för att få en bra bild kan jag tro... En liknade sänggavel hade jag kunnat åka MÅNGA mil för att få tag på... Någon som har tips på det?

Kan ni fatta vilket sammanträffande det blev med mitt senaste inlägg? Det var ju lillasystern till en kär bloggvän som var på bild... Ibland är världen så liten att man börjar undra.


4 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Livet är underligt ibland. Jag hoppas att du hittar sängen! Och du; hoppas att du inte stressar ihjäl din inför nyår.

Anna sa...

Tänkte just på det jag med - att man nu kan börja se fram emot ljusare tider....och hur allt det här mysiga juleriet huxflux känns förlegat och mörkt.
Ha det gott!

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Vilken underbar bild! Kanske kunde man beställa en kopia av sängen hos en möbelsnickare? Behöver inte bli dyrare än att köpa den och så får man exakt de mått man vill ha.
Tack för gullig kommentar, Ska hälsa min syster från dig!
Vi var på ett kul ställe igår- Karossgården heter det, ligger i Gladsax på Österlen. Ett hus fullt av saker, en del guldkorn också!
Ha en toppen härlig tisdag!
Kram från Anna
Ps. det har slutat snöa här och vägarna är farbara igen.Tack för omtanken!

Bella sa...

Vilken fin bild :) Nog börjar man längta efter våren och ljuset nu, och det ska nästa bli lite skönt att plocka bort alla julsaker om ett par veckor, var sak har sin tid liksom ...

Hoppas du har det bra i mellandagaran!

Kramar Bella

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin