torsdag 11 november 2010

Time flies...

Detta har varit en dag med anspänning... William har både skrivit och kört upp och klarat sitt körkort! Jag har haft fullt upp från tidig morgon till sen kväll och kunde inte slappna av förrän han ringde och sa att det gått bra! Puh...
Men HUR kan jag ha ett barn med KÖRKORT??? Det är helt sjukt... Min lille snutt.

Vi bokade en resa i dag också. Det var inte lätt, för det var så gott som fullbokat överallt! Vi började med Malaysia. Inga platser. Likadant med Vietnam och Sri Lanka. Så det blev Thailand igen. Det ska bli så SKÖNT med lite semester! Vi åker den andra januari och är hemma igen den 19:e, lagom till Formex. Tjoho!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hej Lena och stort GRATTIS till William!!!

Ja visst undrar man vart tiden tar vägen...Mikaels son Philip har precis fyllt 17 - herregud, när vi träffades var han bara åtta och jag tyckte han var en stor kille...Men sen kan man dra på en vända till och skaffa sej ännu en - visst blir man yngre av det???

Va underbart det låter med er resa - jag är INTE ALLS avis...funderar på om det inte går att åka med den lilla filuren ändå?

Önskar dej en fin helg i höstrusket - kram!

Anonym sa...

Nästa gång du ska resa. Tycker jag ni ska boka Sri Lanka. Ett vackert & spännande land att resa till : )
/ Mvh Lotta

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin