tisdag 5 oktober 2010

Tjejkvällen del 2










Underbara Lotta från Himlagott höll i rodret på tredje våning där buffén var uppdukad och vinet upphällt. Jag hade laddat upp med Lottas kokböcker som vi sålde till bra pris under kvällen och som Lotta gärna signerade åt den som ville! Med sig hade hon Mysan och proffsiga kokboksförfattarinnan/matstylisten Katja Palmdahl. Tryggt. Mysan hade även turen att vinna ett av priserna på vår utlottning! Jag delade ut lotter vid dörren när alla kom och körde sju dragningar under kvällen! 160 lotter gick det åt... (således även 160 gäster!)

Tusen Tack till alla som kom och gjorde kvällen till vad den blev!

Nu fick jag blodad tand och tänker redan på en ny tjejkväll till våren. Lovar att återkomma i ärendet!

2 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Va härligt med tjejkväll ! Det ska jag ta med mig till mitt jobb som en bra idé. Nilla

Jenny sa...

Hej Lena!
Låter jätteskoj med er tjejkväll, såg bilderna på FB:)

På lördag ska jag o syrran ha en "systerdag", då blir det en tur upp till Fritsla tyglager! Ska bli såå kul att besöka din butik, en del shopping blir det säkert oxå;)

Kraam Jenny

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin