onsdag 27 oktober 2010

Snart...

...står de små spökena vid dörren och frågar efter bus eller godis. Mysigt! Mitt hjärta brinner ju lite extra för denna helg efter mitt år i USA som au pair. Har ni köpt pumpor att skära ut? Jag smyckar min trappa med annat nu, men hade alltid pumpor när William var liten. Detta är ju hans helg, eftersom han fyller år mitt i Halloween. Det har blivit några Halloweenpartyn genom åren! Mamman var alltid häxa, inget långt steg att gå...

Ha en trevlig onsdag allihop, jag ska packa upp ett stoooort lass med SUPERSNYGGA ullmattor från Artwood.
Igår packade vi förresten upp massor av finaste Nissarna från Maileg. Jag har även köpt en stor låda Nissar från föregående år som vi kan sälja till nedsatt pris! Skynda fynda, alltså!

3 kommentarer:

Tulipa sa...

Härlig bild!

Amerikanerna är ju bra på Halloween! Lite enklare stuk här hemma.

Visst vill man ha pumpa som lyser! Man måste ju hösta till det och göra det mysigt i mörkret!

Kram Mariette

Carin sa...

Hallå! Matilda efterlyste pumpa i går... :)) Vi brukar ha en på trappan... Lite mysigt när det lyser....

Åååå, Maileg-nissar... Kommer kanske en gång till denna veckan! :D

Kraaam Carin

Marlene sa...

Hej!
Har du webb butik så man kan köpa maileg kaniner av dig är på jakt efter några från förra året.

Hälsningar Marlene

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin