fredag 22 oktober 2010

Pics from the shop...
















Tog några fler bilder i butiken i går. Den nyinkomna renen - eller är det ett rådjur - är ju helt ljuvlig! Trendigt alternativ till julbocken tänker jag...



Här blåser det storm denna mörka fredagsmorgon. Inte nog med det. Det regnar, åskar och snöar om vartannat och alltihop började med hagel stora som puttekulor... Hua. Känns som om vi gick till vinter direkt utan att passera höst...

Jag har varit på körskolan även denna morgon, idag stod stadskörning på schemat. Nu är körkortet nära. Hur kunde detta hända så fort? Känns helt främmande att ha barn med körkort... Jag är ju typ 28 själv... Och nu fick jag precis ett sms att de kört av vägen. Måste ringa och kolla att de är ok. Lärde de sig ingenting på halkkörningen häromdagen???


Uppdatering: Det tyckte han var ett roligt skämt...




1 kommentar:

Boviksmarinan sa...

Hej!!
Så mkt fina saker du visar , alltid lika kul att läsa din blogg. Om jag hade bott lite mer söder ut hade jag varit i din butik & stor shoppat för jämnan vill jag lova.
Ha en härlig helg!!
Kramisar

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin