söndag 19 september 2010

HK Living







Vad är det med vädret denna september??? Regn, sol, regn, mer regn, lite hagel och lite sol. Det är ju i november vi ska ha det så här... Jag längtar efter en långhelg på varmare breddgrader och några dagar med vila. Undrar vart man skulle åka?

Vårt nya märke i butiken, HK Living, har fått en egen liten avdelning. Jag är mycket nöjd med resultatet. Lars är nöjd när det gett resultat som han säger... Hur som helst ser ni emaljlampan som finns i tre färger; vitt, grön och gult (den gula är riktigt cool!). Underbara skärbrädor/brickor i två storlekar och två färger; creme och grå. Mycket praktiskt brick/tallriksset i trä med ställning. Perfekt till kvällsmackan eller ostbrickan! Gungstolen är ljuvlig, likaså knoppbrädan som finns i svart och vitt och i två längder!
Nostalgiskt radio med perfekt ljud från Robert´s Radio, fin ramtavla från PB Home, kudde och pläd från Svanefors, porslin från Olsson & Jensen och vägghylla från Artwood.

Nej, nu ska jag ner till butiken en stund igen och förbereda inför morgondagen! I morgon drar jag en lycklig vinnare på min tävling med de lyxiga pålakanseten! Än hinner du om du inte redan är med! Skrolla en bit nedåt så hittar du den! Lycka till allihop!

2 kommentarer:

A House With A View sa...

Hej hej! Oj så fint ni fått det! Äälskar tapeten och den superfina lampan - vill ha!

Önskar dig en fin vecka!

Stoor kramiz aka

Camilla sa...

Åhhh vilken snygg lampa!!!

Tack för mail Lena - får inte till nästa torsdag då jag är bortrest med jobbet :(((

Önskar dej en fin vecka - kram kram!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin