tisdag 14 september 2010

Green Gate

Lite nytt och gulligt från Green Gate som ni hittar i Butiken! En massa av nyheterna är redan slut och jag försöker få hem mer så snart som möjligt! Det vill till att hugga medan det finns!

Ute vräker regnet ner. Jag har städat, vädrat och bäddat rent i sovrummet. Det är ju så skönt! Kommer att sova som en stock i natt, det känner jag på mig. Kanske kan det hjälpa litegrann att Lars är på Textilmässa i Bryssel och ligger därför inte jämte och snarkar...? Han jagar i huvudsak en leverantör på kraftigt möbeltyg i lin. Inte det lättaste. Jag stannade hemma och håller tummarna!

Min eftermiddag gick åt till ett möte med turistbyrån om den virituella turistportalen Västsverige.com och Tygriket.se som är ett stort hjälpmedel för oss i Tygriket som har långväga kunder som kommer och shoppar. Har ni inte varit inne så kika gärna vad området har att erbjuda!


2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Ha jag bäddade om igår. Är så sugen på dina fina lakan i butiken. Undrar om man kan smörja maken när vi kommer, hm ja hm...Haha du klickade hem en sjal/poncho...Jag såg en tjej på stan och det var så snyggt. Klickade hem en också:)Stor kram från mig

Carin sa...

Hallå vännen!
Green gate ÄR så mysigt! Älskar det! Kommer inom ngn dag och kollar allt nytt... :)) Känns som jag snart tillhör dina inventarier... ;-)

Kraaam Carin

Ps Du har något att hämta hos mig...

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin