tisdag 22 juni 2010

Hemma hos Malin




















Jag har lite bilder att dela med mig av hemifrån min goa kusin Malin och hennes nybyggda kök! 


Visst är det hur fint som helst??? De har haft en snickare där som byggt köket på plats, och därefter en målare som målat. Färgnummer kan jag inte... Tapeterna i matrummet (och resten av huset) är så klart från vår favorit Sandbergs.


Malin är inte bara kusin och god vän, utan även en bra kund, hihi... Mycket av inredningen kommer från Butiken; taklampor från Nordal, porslin från Green Gate, Västergården och IB Laursen, väggklocka från Färg o Form, korgar och diskborste från Bruka, krukor och ljuslyktor från Pb Home och matta från Horredsmattan. 

Önskar alla goa bloggisar och även alla andra en härlig kväll! Jag har haft en svacka ett tag och är ingen vidare bloggkompis just nu... Hoppas jag kommer igen snart, för jag är inte van att känna mig hängig och nere...





4 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Lena!
Åh vad kul att få se bilder från Malins kök! Vad fiint!! Förstår att hon är nöjd:)

Vad tråkigt att du känner dig hängig, det har jag oxå gjort en tid men nu äntligen börjar det kännas bättre..hoppas det blir så för dig oxå.

Stor kram! Jenny

Dagi Mara sa...

Die Küche ist wirklich sehr schön geworden. Eine Traumküche mit viele schönen Details. Ich mag die!
Liebe Grüße aus Deutschland!

Tulipa sa...

Hej!
Vad roligt att du bjuder på "hemma hos", det uppskattas!
Och roligt att hon är en god kund..*ler*.. Ser såå fint ut!!

Däremot inte roligt när man känner sig i svackor... Men vi hamnar ju alla där då och då... Hoppas det ljusnar snart och att du får ny kraft och energi!

(Säger jag som egentligen skulle stängt av datorn tidigt ikväll och sussat på kudden, men ack jag öppnade datorn igen...typiskt mig!)


Glad Midsommar!!

Kram Mariette

Carin sa...

Hallå Lena! Visst har hon det fint, Malin! Ett underbart hem!

Pär och Karin såg vi däremot inte till i vimlet... Men det skall tilläggas att det var en och annan person på Legoland....

Ha en härlig dag! Kraaam Carin

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin