söndag 2 maj 2010

Soundtrack

Snart går Iron Man 2 upp på biograferna och det är väl inte så mycket att orda om kanske om det inte vore för soundtracket. Och kanske det faktum att filmen är sprängfylld av fina skådespelare som konstigt nog vill göra serietidningsfilm... Hur som helst. Hela soundtracket - och då även filmen, antar jag - består av AC/DC-låtar. Jag är, som ni kanske vet löjligt förtjust i AC/DC... Jag vet. Säg inget. Förresten har min lillebror Pär alla skivor de har gett ut inkl bootlegs och utländska, plus extra ex. som inte är öppnade för värdets skull (totalt ca 50 st). DET kan man kalla knäppt... och att hans barn som är fem och sju kan sjunga med i de flesta...

2 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

jag verkligen hatade hårdrock då min bror älskade hårdrock i min ungdom*ler. Måste dock krypa till korset och säga att det finns en hel del bra låtar ur den genren där ute..hihi, -säg inget till brorsan bara*ler. AC/DC kan jag faktiskt lyssna på ibland fast jag inte erkänner det hihi...Ska iaf se filmen och snyggingarna i den vid tillfälle. Kul med en skiv samling, den får han vara rädd om...värdefullt! Kramis för idag mvh semlan

Stjärnor & Champagne sa...

Hoho gumman...Hm ja det där är nog ingen film för mig men Maria M är desto bättre=) asgarv...Hon är fantastisk. Hoppas att allt är bra/ Kram A

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin