söndag 9 maj 2010

Calou

Har jag glömt att nämna att vi har fått in Calou i butiken? Ursöta prickiga i rött, svart och beige. Som att gå på moln eftersom sulan är av gummi...
Hör av er om ni vill ha skickat eller lägga undan!

Calous träskor är tillverkade för hand här i Sverige, alltså ett riktigt litet hantverk. Denna modellen kostar 899:-.

Ha en fortsatt trevlig söndag! Jag har fått en trevlig lunch i Göteborg på Avalon och lite shopping. Inte dumt... Nu spelar Man U och då är det pratförbud i tv-rummet, så jag håller mig i köket... Man får ge och ta.

9 kommentarer:

vadmalen sa...

Ursöta träskor, får ta en närmare titt på dom.
Kram
Birgit

Mys och hemtrevnad sa...

Det tål att tänkas på! Kramis semlan

Signe 1 sa...

Åhh de är så fina dessa trälabbar, vill ha!!:-) Ha det gott, kramkram Sofia

Bella sa...

Åååh, så söta träskor :)

Härligt med en lunch i götet!!

Hoppas du får en mysig söndagkväll

Kramar Bella

Stjärnor & Champagne sa...

Pust, vad skönt med igelkotten Lena...Hihi ja du fick ju mitt mail och jag tyckte att det passade såååå bra hihi. Dom Calou så fina. Jag har vita, kanske lite tråkiga. Men dessa är ju bedårande. I like och vill ha...Som allt annat, suck. Ja dom kuddarna var fina. Hm vad har du för snygga vita lampfötter månnetro???? Ha FB, så kul..../ Kramkram A

Anonym sa...

Åh, vad läckra träskor, så söta! Kul att hitta hit till din blogg, fin!

Kram/Mira

Mina dagar sa...

Men åååh vilken fin blogg du har här!!! Har just kikat på många inlägg.
Dom där trä(gummi)skorna är kanonsnygga:)
Vill haaa!
Jag dyket absolut upp igen:D
Kram Eva

Mina dagar sa...

En liten bagatell "kanske för en del";) MEN jag skulle gärna vilja beställa eller lägga undan OCH då måste jag liksom få veta vad dessa skönheter kostar?!
Tack på förhand!
Eva

Aratorps Lena sa...

De underbara träskorna från Calou kostar 899:-. Tillverkade för hand i en liten fabrik här i Sverige! Ett hantverk, alltså! Jag har lämnat ett meddelande hos dig Eva! Kram från Lena

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin