måndag 19 april 2010

Tyger...












Knäppte några bilder på textilavdelningen. Eller ena delen av textilavdelningen. Man blir ju lycklig av alla fina tyger, eller hur? Ränder, rutor, rosor...



Helt plötsligt är klockan halv åtta och jag som skulle ut i spåret... Men jag vet att Lars kommer att älska mig ännu mer om jag gör en gräddig köttfärssås i stället. Så det får det bli. Jag får vila musklerna i dag, har ändå träningsvärk sen i går... Hur jag ska våga mig ur vassen i sommar är en gåta. Det gör inte saken bättre att jag dissat solariet hela vintern. Men att vara blek är ju det nya svarta, eller hur?





3 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Godkväll raring...Åh herregud vad du har varit flitig att blogga, har missat hur mycket som helst dessa dagar. Känner allt igen mig på detta inlägg. Har allt gått där och spanat hihi. Vad kul med bloggbesök i butiken. Jag kommer igen när det drar mot sommar, vi borde åka neråt då. Men så kul att se lite från ditt hem, mera mera.....Vad fint ni har. Älskar jeansöverdragen. Har allt tittat på dom hemma men sen blev det tolix istället och vi har ju jeanssoffa. Ha en riktigt bra kväll...
Kramkram A

Stjärnor & Champagne sa...

Mmmmm bra sugen på en stråhatt till sommaren...

Ceci sa...

Det ser ju helt underbart ut, som en dröm för en tygtokig! jag måste nog verkligen ta mig till butiken någon dag, vilka härliga tygbilder!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin