lördag 17 april 2010

Slettvol igen...




Jag måste bara visa några uppslag ur boken jag nämnde häromdagen. Som balsam för själen... Nu ska vi åka och slå upp portarna för dagen! Vi brukar ha lite extra mysig fika på lördagarna, jag köper alltid färska frallor, god skinka och någon kaka som vi kan njuta av när vi hinner så först ett stopp på Ica.

Om någon undrar hur jag mår så är jag fräsch som en nyponros, höll mig till vitt vin hela eftermiddagen/kvällen. Vi hamnade på en väldigt trevlig afterwork på Hotell Gothia. Fullt med folk, uteservering, levande musik och mat. Men inget jag skulle orka med en gång i veckan, kan jag säga... Åldern tar ut sin rätt...

3 kommentarer:

Camilla sa...

Skönt att du är pigg och kry:) Vi åker till Fritsla ifrån Holm om en halvtimma!

Ljuvliga bilder du bjuder på - måste köpa den här boken. Var inne och kollade på Adlibris efter den - den var dyr - men kanske då värd sitt pris.

Ha det gott - så hoppas jag vi ses om en stund - kram!

Anonym sa...

Nydelige bilder fra Slettvoll. Elsker møblene fra de.

Nettan sa...

Hej Lena!
Vill tacka för igår, tycker vi hade riktigt trevligt och det är ju ett bra ställe som sagt. Jag känner mig också ganska pigg idag trots att jag föruom vin även drack ett par drinkar. Susade lite i huvudet när jag kom hem men efter att ha druckigt rejält med vatten så somnade jag gott. Hoppas du har en riktigt bra dag på jobbet! Hälsningar Nettan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin