måndag 19 april 2010

Mysig stuga och resa...





Bara ibland får jag lust till en liten stuga att inreda och åka till för återhämtning. Denna satte igång mina tankar... Trevlig mix av gammalt och nytt, underbara fönster och lugn färgskala. Alldeles lagom tycker jag.

Ja, måndag igen och kort vecka för mig för jag åker till Stockholm på torsdag morgon. Jag har skrivit en lång lista på alla butiker och ställen jag ska hinna besöka för inspiration. Är det någon som sitter inne på lite heta tips? Zetas ska få ett besök när jag kommer på morgonen för det ligger på vägen. Garbo är ett måste. På fredag morgon ska jag ta en långpromenad och frukost ute på Djurgården tänkte jag.
Jag hörde att ROOM nyöppnar på torsdag kväll på PUB och samtidigt öppnar även nya NK interiör på plan 3. Tänk om man kunde få en inbjudan till dessa spännande events...

Jag hoppas i alla fall på vackert väder och en skön helg i vår vackra huvudstad!

8 kommentarer:

Linruz sa...

Åhh vad härligt med en Stockholms tripp.
Njut nu riktigt ordentligt.
Kram kram Lina

Boviksmarinan sa...

Hej!!
Tack för din hjälp med räkneverket. Vart finner man sin HTLM kod? Och visst är detta system kostnads fritt som du har? Om du lyckas lösa detta:-) kommer en liten överrasknig till dig som tack för hjälpen!!//Stor Kramis & ha en bra dag!!

Camilla sa...

God morgon!

Visst behöver en plats att rymma ifrån all vardag ibland - vi rymmer ut i vår båt:) Stugan var verkligen supermysig.

Va härligt att komma till Stockholm en vårweedend - vilket jobb du har Lena:)

Ha en skön vecka - kram!

Anonym sa...

Hej,
Förut,NK,Svensk Tenn,Norrgavel och numera Garbo, springer jag alltid bort till Walles & Walles för inspiration.Har du bil åk ut till Vita Hem i Sickla, ta Zandvort på vägen och varför inte WITT i Bromma.. En liten pärla har jag hittat i Bortom Bergen i Gamla Stan. Och K&Co. Alla adresser hittar du på nätet. Ha en härlig inspirationshelg!

Anonym sa...

Hej!

Ville bara säga att jag gillar din blogg jättemycket och den inspirerar mig mycket! Har varit i din butik en gång och kommer att ta mig dit snart igen!
Varma hälsningar Lotta

Mys och hemtrevnad sa...

ha en underbar resa! MVH semlan

mctunea sa...

resource Ysl replica find replica designer backpacks click for info dolabuy.co

kousoez sa...

replica bags dubai image source r4w01h7e62 replica zara bags replica bags and watches fake gucci l9r89h5w45 replica chanel bags ebay this content r8b07f9x19 aaa replica bags replica bags in uk

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin