tisdag 13 april 2010

I LOVE NY


Jag hörde att det är/har varit 30° varmt i New York City senaste veckan. Körsbärsträden står i full blom, magnolian och syrén inte långt efter... HERREGUD vad jag längtar dit! Hur svår kan det vara på en skala att sätta sig på ett plan och dra??? Det var hur som helst alldeles för länge sen sist... Min man fattar bevisligen ganska trögt i ärendet också...

De underbara bilderna har jag lånat från Jennie Hammars lysande blogg som jag läser dagligen. Missa inte den! Jennie är gift med Filip Hammar och de bor i hyrt hus i LA sen en tid tillbaka. Hon kommer från mina trakter och skriver regelbundet krönikor för Borås Tidning. Smart tjej.

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Hoho vännen. Love NY, min favvostad förutom LA. 30 grader inte klokt....Tradera ja där kan man hitta ALLT...Armbandet är nytt och har kostat 399 och jag gav 100 + frakt. Du måste ge dig in där, det finns osm sagt allt, nytt och begagnat. Mycket mollisar både nytt och beg.Hoppas att allt är bra./ Kramkram A

Sassa sa...

Hej o gokväll igen,
Har skrivit på min blogg och kommenterat ditt tips!! Får så få kommentarer . Vill sätta lite fart på skrivandet! Den fina låten skickade jag direkt till min son i L. A på Skype. Jag bara älskade den direkt!! Har aldrig hört den förr men det hade han. Han brukar spela den högt när han kör på highway. En liten kärleksförklaring till alla tycker jag. Underbar låt ! Tur att man har yngre bloggkompisar som hänger med!!!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin