torsdag 8 april 2010

Coffee lover

Goodmoooorning! Idag åker jag tidigt för att fylla på lagret med wellpapp, påsar och diverse. Ska börja med ett snabbt stopp på fiket för en STOOOR latte to go. Kaffe är livet. Gott kaffe är bättre än tja, kärlek nästan. Nästan. Kärlek är inte dumt heller när jag tänker på det.

Jag har faktiskt ett annat ärende i stan också. Jag ska hämta mina nya glasögon (nu kommer ålderstecknen som smultron på strå) så nu kanske jag ser mina kunder i fortsättningen. Häromdagen kom en kund in som jag mycket väl vet heter Petra. Hallå Karin! ??? Ibland blir jag rädd för mig själv! Hur som helst har jag köpt stooora tunna bågar typ retro. Lite större än pilot. Vad tror ni? Ha en bra dag!

P.s såg första avsnittet av Svenska Hollywoodfruar på TV3 Play på datorn i går kväll. Vilken cirkus! I LOVE! Måste se fortsättningen i kväll...

7 kommentarer:

Den där Marie sa...

Jag håller med dig - kaffe är livet! Får jag inte dricka ett par koppar kaffe på morgonen så blir det ingen bra dag... :)
Tyvärr är jag lite "känslig" för koffeinet. Om jag dricker kaffe på eftermiddagen, så är jag vaken halva natten! Helt hopplöst! :)
Kram från Jonna ♥

Snäckskalsdalen. sa...

Nu känner jag att jag måste protestera, nej, inte protestera, men önska att jag kunde tycka att kaffe är så livgivande.

Jag tycker inte om kaffe. Jag har verkligen försökt genom livet, men det går inte. Och kommer jag in någonstans där det luktar kaffe, blä....jag gillar inte det heller.

Det låter så mysigt när alla vill "ta en kopp" eller hur de nu uttrycker sig.

Dom enda gånger jag har fördragit det har varit om jag rökt samtidigt, nu är jag ingen rökare, så det passar ju inte heller ihop.

Jag skulle vilja vara en starbuckare.....men hur gör man?

Kram
Agneta

Aratorps Lena sa...

Det är väl som allt annat i livet Agneta; smaken är som baken - delad... Jag tror också att man får "lära sig" gilla kaffe. Vad tror ni?
Te är inte så dumt heller...

Tulipa sa...

Hade velat se Mia Skäringer.. Lät onekligen träffande, roligt och nästan lite småhemskt...*huh*...

Kaffe är livselixir! Ett måste!

De där glasögonen lät väldigt snygga!

Trevlig helg!

Kram Mariette

Stjärnor & Champagne sa...

Svenska H-fruar, ja herregud. Älskar Maria M med sina tazzels hihi. Nähä du jag dricker inte kaffe..Luktar bläää...Maken dricker desto mera hihi. Välkommen i glasögon klubben. Där har jag varit länge och tyvärr lite ålderseende nu också. Skulle vilja operera ögonen med laser.
Kramkram A

Sassa sa...

Var handlar du påsar?? Här i Linköping finns bara Vansito. Så tråkigt så klockorna stannar!!
Glömmer alltid bort ( hinner inte ) titta på påsar på Formex.
Har du något bra tips??
P.s jag kan inte heller leva utan KAFFE!
Stor kram från Sassa

Maxiander.se sa...

Vilken rolig bild!

ja Svenska Hollywoodfruar är verkligen en cirkus! Har bara sett ett avsnitt den här säsongen men när tillfälle ges ska jag kolla på de andra me :) Bra med tv 3 play!!!

ha en underbar dag!

/M
http://www.maxiander.se

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin