torsdag 15 april 2010

Beach House och Himla

Idag har jag späckat schema! Säljare från Beach House kommer till butiken klockan tio, en annan säljare (inom reklam) klockan elva och klockan tre ska jag vara i på Hotell Avalon i Göteborg för att se Himlas höstkollektion. Om jag orkar ska jag stanna i stan i kväll för NK har kvällsöppet mellan 20-22. Men kanske inte...

Vad tror ni om Beach House? Någon som har dem ännu? Vi har ett set från Lexington här hemma i jerseykvalité och det är Willes absoluta favoritlakan. Ja, vi får se!

4 kommentarer:

Boviksmarinan sa...

Hej vännen...
Vi har Beach House sänglläder hemma....har skrivit om det på min blogg tidigare. Vi har dubbel uppsättning & är super nöjda. Fantastikt gott att sova i....dyrt med underbart!!//Kramis Linda

Pernilla sa...

Vilka härliga bilder du alltid har Lena! Blir alltid sugen på att shoppa när jag läst din blogg.
Men även om jag har nära så är jag ju inte i affären såå ofta, får nog bli ändring på det tror jag bestämt.
Jag är ju nyfiken på dina glasögon också. Kan man inte få se en bild?
Ha en bra fredag, vi kanske syns, vem vet...

Camilla sa...

Hej Lena!

Har ännu ingen erfarenhet av Beach House...men visst ser det ljuvligt ut!!!

Jobbar du i butiken i morgon lördag?

Kram
Camilla

Camilla sa...

Det blir lite fredags AW med grannar på Holm-altanen (den som skall bli ny:) i kväll också. Men jag hoppas att även vi skall vara ok för att köra bil till Fritsla i morgon ändå:)

Ha en kul kväll med tjejerna - kram!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin