tisdag 23 februari 2010

Blond page!




På fredag ska jag ÄNTLIGEN tillbringa några timmar hos frissan. Det ska bli färg/slingor och en sväng med saxen. Är sugen på lite kortare nu till våren, vad tror ni? Visst är det fräscht med page?
Som ni kanske minns så gick jag med i Xtravaganza förra våren. Kosthållningen - eller kanske avsaknaden av kost - gjorde att jag tappade sjukt mycket hår. Enligt ledarna beror det på att man renar kroppen så extremt genom att äta endast shakes i x antal veckor så kroppen släpper i från sig det som inte är friskt. Därav håravfall. Detta talas det inte mycket om före dieten kan jag lova. Undrar hur många som skulle gått med (och betalat dyra pengar) om man visste att håret skulle ryka... Jag har flera kompisar som varit med om samma sak. En rysare med många tårar fällda.

Blondinfoton från nätet.

7 kommentarer:

Bibban sa...

jaaa det är jättesnyggt:))

Tulipa sa...

Nej, fyy, vilken otäck överraskning med håravfall! Det borde de informerat om , men det hade ju inte varit bra för deras försäljning...(!!)

Alla dessa damer ser ju grymt fräscha ut, vore kanske något att satsa på?!

Ha det så skönt hos frissan när det blir dags!!

Wictoria sa...

super fint med page och blånt hår, speciellt nu till vår å sommaren då man får lite färg i ansiktet.

Unknown sa...

Hoppas att du får en skön vistelse hos frisören. Älskar att gå till frissan.

Ha en FAB solig onsdag
Kramar Camilla, En mammas dagbok ♥ ♥

mille sa...

Men jisses det låter ju hemskt.
Jag har alltid fått höra att hår och naglar speglar kroppens insida, så om de inte mår bra så saknar man ofta någom vitamin el mineral.
Men till saken nu. Klart du ska ha page, det är super snyggt, många klipper en bob också, och det gillar jag nästan bättre, lycka till hos frisören och tack för en kul blogg :)

Anonym sa...

Har sittere pAPPA I bELGIEN OCH TITTAR PA SIDAN? SKAL

thysaez sa...

see read the article Bonuses special info my sources take a look at the site here

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin