fredag 5 februari 2010

Badrum igen...


Kände att förra badrumsinlägget blev lite färgfattigt. Tar igen det nu. Supersnyggt med cerise till det svart/vita tycker jag.

I kväll fick vi fredagsmys av mamma och pappa. Skönt att åka och bli serverad god mat på fredagen när man jobbat hela veckan till klockan sex. Det blev både På spåret och Skavlan efter maten. Precis som det ska med andra ord.
Jag önskar er alla en riktigt mysig helg i snön. Kanske korvgrillning, skidåkning eller skridskor står på agendan för någon?

I morgon är det melodifestival igen. Jag var inne och lyssnade på bidragen HÄR. Kändes inte som någon hit... men Jessica Andersson går säkert vidare, och kanske Ola eftersom han har en publik som är vana vid att rösta. Vad tror ni? Salem är ju duktig och Jenny Silver cool. Hm. Det sista är inte sagt i ämnet är jag rädd.

5 kommentarer:

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Vilken fin blog du har och vilka fina bilder! Tänk om man hade så snyggt hos sig jämt! Nu ska jag kika vidare i din blog :)

Ha en trevlig helg!

Susanne

Sabina sa...

Jag gillade bilderna i det tidigare badrumsinlägget, men de du visar nu är coola.
Ute snöar det igen, så det blir nog att mestadels vara inne idag.
Trevlig helg!
Kram Sabina

Ninne sa...

Heminredn. el Spa inredn. snarare. för tänk o ligga där o gosa i de fina badrummen du visar. Eller är det ditt eget??
Ha det nu gott i helgen
Kram Ninne

A Seaside House sa...

Fine baderomsbilder du viser idag også.

Ha en fortsatt finfin helg:)

Anonym sa...

Barnen kom hem so vi gick till sjön Anton åkte släde. Vi skulle åka skridskor men det gick inte för att den plogade banan var inte bra.vi fikade o tittade på fisketävlingen

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin