måndag 11 januari 2010

S.A.T.C




Lågkonjunkturen har slagit hårt mot Carrie och Mr Bigs förmögenhet. De får ge sig från "realestate heaven" och flytta in hos Charlotte som har starka misstankar om att Harry bedrar henne med en annan kvinna. Mr Big lämnar allt och drar till Mellanöstern för att rätta till ekonomin medans Miranda tar livsavgörande beslut angående sin och Steves karriär. Kring Samantha surrar babyrykten, och då menar jag inte pojkvänner...
Trots lågkonjunktur tror jag att vi kommer att få vår beskärda del av åttiotal, Manolos, Chanel, Dior, Gucci, Louis Vuitton och kanske en och annan rödsulad Louboutin... Dreggel, dreggel...

Carrie on till den 28 maj om ni kan - annars finns ju alltid boxen, ettan och TRAILERN om abstinensen sätter in... plus massor av läckra bilder HÄR!

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

ÅÅÅÅHHHHHHHHHH hur skall man stå ut. Jag bara älskar Sex and the city, med lyx och flärd och allt som hör till. Jag har boxen, tänkte plöja den när jag blir sjuk ngn gång men det blir jag ju aldrig peppar peppar och filmen har jag sett om och om igen.
Jaja jag får väl tåla mig.
Ha det gott....

Kramkram Anne

Camilla sa...

Ja - vi får väl tåla oss...:)

Underbara bilder i förra inlägget - jag bara älskar den här turkosa färgen!!!

Ha det gott!
Camilla

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin