måndag 21 december 2009

Christmas Clean

Jag kan inte sluta att använda min Christmas Clean från Maison Belle med doft av apelsin och kanel. Helt underbar juldoft från eteriska oljor sprider sig i hemmet och det är en grymt effektiv rengöring helt utan gifter och syntetiska tillsatser. Bra både för hemmet och miljön alltså...

Nu hade jag tänkt att krypa ner i sängen med datorn för att kolla på Love Actually men hittar den inte och kan för mitt liv inte komma på vem jag lånat ut den till (irriterande)... Det får bli the Holiday i stället. Båda är ju mysiga julfilmer och en dos Jude Law har aldrig skadat. Får köpa en ny Love Actually i morgon...

4 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Hej Vännen!
Oj vad jag har missat många inlägg. Nu är det fullt upp i julstöket och även på jobbet. Idag skall jag och min man handla de sista julklapparna och imorgon åker vi till Motala och vår son och hans familj, men först skall jag jobba ikväll och imorgon förmiddag. Det skall bli så roligt att få fira jul med barnbarnen det är en jobbig jul i år ,jag längtar så efter min mor, då är det bra att få vara hos sina barnbarn.
Hoppas jag hinner gör ett inlägg på min blogg före julafton om inte önskar jag dig en Underbar Jul och många goa kramar från mig!!

yanmaneee sa...

kate spade handbags
golden goose sneakers
converse outlet
curry 5
jordan shoes
mbt
Kanye West shoes
timberland outlet
jordan shoes
cheap jordans

neausley sa...

vérifier ma source ce formulaire de contact Contin Celine Dolabuy lire ceci sacs de répliques en Chine

Anonym sa...

index great post to read imp source read the article about his my review here

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin