onsdag 30 december 2009

Ett år äldre...


Ja, då var man inne på sitt trettionionde då... Till skillnad mot förra året då vi var i Idre och åkte skidor har denna födelsedagen börjat vid spisen. Bakar semlor (degen blev helt fantastisk; se recept HÄR) till kaffet i kväll, är inte bra på tårtor... Lasagne, sallad och grissini står på menyn till min stora härliga familj. Ger mig själv en ranunkel som är min favorit näst efter krispiga vita tulpaner vid denna tiden.

Nästa år blir det jämt. Resa eller fest är frågan...

5 kommentarer:

Linruz sa...

Hipp hipp hurra på din dag.
Hoppas du får en fantastisk födelsedag.
Kram Lina

STENLYCKA sa...

En stor GRATTISKRAM till dig på din dag!!!
Önskar dig också ett GOTT NYTT ÅR!
från Stenlycka

Annas Lycka sa...

Grattis till dig. Ranunkel....så fina!! jätte fina bilder. Ha nu en alldeles underbar dag. Kram Anna

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh stort grattis vännen, ler "bara" 39...Jag är några år erfanare hihi..
Ett gott nytt år till dig...

Kramkram Anne

Pernilla sa...

Grattis!!
Skäms på mej att jag missade det när vi pratade igår!
Hoppas din dag blev fantastisk.
Kram /Pernilla.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin