fredag 20 november 2009

Shopping!

Igår åkte jag och mamma till Göteborg för en heldag shopping! Man kan ju tycka att jag får nog av den varan på jobbet, men där är det ju inte JAG som shoppar... Först letade vi upp Bagaren och Kocken, har varit sugen på det stället länge. Jag är ju helt såld på fina köksartiklar. De hade ett stort utbud av KA, Dualit, Le Crueset, radioapparater, snygga veckade ugnsformar (köpte en sån) och såklart kaffemaskiner. Nu har jag allvarliga tankar på att byta ut hela vårt sortiment... Nej, kanske inte.
De tipsade om ett mysigt fik vid Olskroken och vi hamnade på Le pain francais som var helt super. De har flera fik runt om i Göteborg. Kände mig som hemma för de hade Artwoods fina skinnmöbler i lokalen!
Resten av förmiddagen tillbringade vi på NK (där de frontade Shepherds fina tofflor som vi också har i butiken, lite kul tyckte jag) och eftermiddagen på Kungsmässan... En massa kassar fick följa med hem!
Väl hemma blev det tacopaj till grabbarna, jag var mätt efter dagens fikande...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin