onsdag 25 november 2009

Advent


Jag har tagit hem Artwoods nya denimöverdrag till Nancy stolarna och tänker mig en rödrutig Grand design jul mixat med denim. Vi har tyget även på metervara, så jag tänker mig hissgardiner och ett par av kuddarna i kökssoffan.
Jag ska fylla ett stort fat i rotting med kuddmossa och stora blockljus inför advent. Undrar om det måste bli jul innan jag får mig en ny kamera? Älskling? Bilder utlovas när det är klart, hur som helst.
Kolla in Artwoods nyheter HÄR!

På tal om utlovas; det närmar sig 80 000 besökare på bloggen! Tävling kommer inom kort!

2 kommentarer:

A Seaside House sa...

Gleder meg til å se hvordan det blir, veldig veldig koselige de her putene! Ha en finfin dag:-)

Sabina sa...

Artwood har så fina saker!
Låter spännande med utlottning... måste hålla utkik när den kommer.
Ha en bra dag!
Kram Sabina

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin