torsdag 30 juli 2009

Trädgårdsdrömmar

Ja, tjejer, vad säger ni om denna köksträdgården?? Så klart att man inte enbart drömmer om ett fantastiskt hus och en underbar inredning, utan även en klockren trädgård... Eftersom jag har så otroligt mycket fritid så kommer min trädgård säkert att se ut såhär - not. Men det gör inget, jag nöjer mig blygsamt med ett vackert växthus för det viktigaste... 

Mina mostrar, som även är grannar, Elsie och Kicki har varsin jättefin trädgård, de hade platsat i vilken trädgårdsrunda som helst! Där finns köksträdgård (typ ovan) med allt man behöver; växthus, bisamhällen, gammal vattenpump med bäck, pilhäck, pergola och nu även ett hönshus under uppbyggnad har jag hört. Jag måste åka och hälsa på... Och på tal om höns, ni har väl inte missat vardagsdramatiken på Kråkered?

5 kommentarer:

mammagumman sa...

Drömma och planera kan man alltid. Men det blir ju inte alltid som man tänker sig. Vi hade turen att få köksträdgård på köpet, men dessvärre även lite väl mycket spanska sniglar.....

Kicki sa...

Mmmmmmm vackert.
Jag har också massor med trädgårdsdrömmar men eftersom vi bor i helt nybyggt hus kan jag bara ståta med typ en rabatt än!!
Men visst är det härligt att planera o drömma om hur man vill ha det!!
Kram
Kicki

Isn't she lovely sa...

Vilken dröm!!

Stjärnor & Champagne sa...

Ja vilken dröm. Men här har man inga gröna fingrar inte så en sådan trädgård är långt borta....
Kramkram Anne

Ingalill sa...

Ja, tänk om man hade en sån trädgård!! Men man får nöja sig med det man har, jag blir helt lyrisk av att fått tomater och gurka i mitt pyttelilla växthus!! Ha en härlig fortsatt sommar!!!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin