söndag 12 juli 2009

Fotbollsfrun på semester


Även i år har jag och Lars en veckas semester. En vecka. Förra året åkte vi till Gotland på vår vecka och njöt av den underbara ön. Vi hade med oss killarna som då var sexton. De tyckte det var helt OK på Gotland eftersom vi prickade in Stockholmsveckan. High life i Visby, alltså. I år har vi pratat om Österlen och Skåne men inte bestämt något. Men häromdagen får jag beskedet att första natten är bokad i Helsingborg. Trevligt tänkte jag, det är ju åt rätt håll. Det visade sig att Elfsborg spelar på Olympia i kväll mot Henke Larssons Helsingborg. Så jag får alltså åka och titta på fotboll på min första semesterdag. Om man ser positivt på det så finns det ju en del ögongodis även för den oinvigde och nära Österlen är vi i morgon... På vägen hem får vi väl ta en tur inom Båstad och tennisveckan. Peppes Bodega; here we come!

Han går omkring och packar sin väska i matchtröja nu...



2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Haha ja så blev det för dig hihi...Ja vi kanske ses på Österlen, skall dit nu i veckan med ett stopp i Ronneby först.
Ha det gott och kolla in grabbarna fniss...

Kramkram Anne

S o F sa...

Tack för ett gott skratt!

Jag tycker det låter som en perfekt start på semesterveckan! :) Ärligt!

Ha det riktigt fint!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin