onsdag 6 maj 2009

Våga färg!


Just hemkommen från symöte med tjejerna, trevligt att sitta en stund och prata och komma ifatt vad som händer i respektive liv. Eller inte händer....
Idag var det även viktmöte och veckans resultat var -2 kg. Kom för övrigt i mina 29:or idag, säger hon nöjt... Jag är uppriktigt stolt (och lite förvånad) över mig själv och så glad att jag kommit igång med träningen och sporrats till bättre tankar kring maten, hoppas det gör gott för hela familjen! 
Har ni sett vilken härlig bild jag hittade! Riktigt häftigt med alla glada färger och mönster runt bordet. Detta skulle ju kanske inte ske förutom på bild, men spännande tanke i alla fall! 
Sov gott, må gott!

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Go girl vad duktig du är, grattis... Vilken härlig bild där dom har vågat.

Kram anne

Ingalill sa...

Himmel vilka läckra färger!! Men visst är det så att man är lite mer färgsugen nu när naturen börjat explodera i olika kulörer?? Grattis till dina kilon, bra jobbat!Ha det gott!!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin