fredag 29 maj 2009

French style





Hittade fina bilder från ett hem som är lite FÖR vita för mig, men jag gillar dem ändå... Jag gillar idén med badkar i sovrummet (hellre ett badkar än inget alls om toan är trång) och kristallkronor är ju alltid trevligt. Vi fick hem en sändning kristallkronor från Bloomingville som tog slut på några dagar, alltså fler än jag som gillar dem... Kul idé att göra en tavelvägg av gamla speglar också.
Nu står L framför spisen och steker bacon till Carbonaran. Det blir inget grillat i kväll för vi är själva hemma, (hur tråkigt är det på en skala) alla barn är ute på fest... Jag har kylt vitt i glaset i kväll, det blir rött i morgon. Återkommer om detta.
Om ni inte sett det så har jag fått fin reklam idag av Marie på Min lilla veranda, tack Marie!

Ha en trevlig kväll! Solen strålar och i morgon ska det bli RIKTIGT varmt! Kram!

5 kommentarer:

Millas hem sa...

Oj oj, me like!! :)
Inte för vitt för mig heller!

Kram Camilla

STENLYCKA sa...

Underbart vackra bilder!
Ha en fin kväll och en skön Pingshelg!
KRAM

Muffinsmidja sa...

Hej! vilken tur att Marie länkade dej så jag hitta hit.
Jättefin blogg du har.
Trevlig helg och njut av solen.

Kramis Åsa.

Ps" välkommen till mej åxå.Ds"

Stjärnor & Champagne sa...

Jättefina bilder..Gilar badkaret i sovrummet och det vita golvet, I like. Kul med reklam, jag måste bara komma förbi. Sa det precis till maken och han bara hummade. Japp det är jag som bestämmer i familjen hihi.
Kram på dig/ A

Flaggduken 2 sa...

Vackra vita bilder.
Kram Petra

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin