onsdag 28 januari 2009

Beroende?


Igår krånglade min uppkoppling mot bredbandet. Jag kom inte ut på nätet. Blev helt frustrerad och åkte och solade. Körde förbi OKQ8 på vägen hem och köpte en lättsmält pocket. Gjorde en tidig sorti från TV soffan, myste upp mig i sängen och skummade baksidan och upptäckte att jag köpt en bok jag redan läst....
Hur blond får man bli? Det var Camilla Läckbergs senaste; Tyskungen. Förlåt Camilla. Det var inte länge sedan heller, typ i december. Jag köpte den av brorsans pojke som sålde jultidningar. Och inget internet. Somnade hyffsat förtretad. 
Idag körde jag förbi macken och frågade om jag fick byta bok. Killen bakom kassan tittade lite frågande på mig (tyckte jag i alla fall). Han ville säkert förklara vägen till biblioteket...



Idag har jag varit på Artwood och lagt order på en massa finfina möbler till butiken. Kolla in deras kollektion på www.artwood.se! Funderar på att ta en tur till möbelmässan också. Hinner vi det tro? Vi ska ju till Danmark och Formland till helgen. Ska försöka träffa Camilla på Dreamhouse och se på hennes Tine K Home.

Nu ska jag låsa butiken och åka hem. Hoppas det funkar ikväll!

Hej hopp!
Lena


1 kommentar:

Nettan sa...

Hejsan! Guud va det är tröttsamt när det händer..gör så med inrednings och modemagasin hela tiden! Ha så kul i helgen!
Kram Nettan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin